Wydawca treści

Print Drukuj

Rejestracja w Miejskim Urzędzie Pracy w Kielcach

Rejestracja w Miejskim Urzędzie Pracy w Kielcach

Mieszkańcy Kielc zainteresowani zarejestrowaniem w Miejskim Urzędzie Pracy w Kielcach jako osoby bezrobotne lub poszukujące pracy posiadają następujące możliwości:

1)  posiadacze kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego mogą skorzystać
z możliwości rejestracji za pośrednictwem elektronicznego systemu rejestracji, dostępnego na stronie praca.gov.pl

Ten rodzaj rejestracji nie wymaga osobistej wizyty w urzędzie. Niezbędne do rejestracji dokumenty należy zeskanować, a wniosek opatrzyć jednym z wyżej wymienionych bezpiecznych podpisów.

Jest to preferowana forma rejestracji w MUP w Kielcach.

2)  osobiste zgłoszenie w Miejskim Urzędzie Pracy w Kielcach z kompletem dokumentów niezbędnych do rejestracji, po uprzednim uzgodnieniu terminu wizyty w celu dokonania rejestracji.

Termin wizyty można uzgodnić:
  1.  dzwoniąc pod numer telefonu 41 340 60 03 albo
  2.  korzystając ze strony praca.gov.pl poprzez zgłoszenie do rejestracji za pośrednictwem formularza elektronicznego bez kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego. 
Wcześniejsza rezerwacja terminu rejestracji umożliwia skrócenie czasu jaki osoby ubiegające się
o zarejestrowanie jako bezrobotne i poszukujące pracy spędzają w urzędzie pracy oczekując na rejestrację. 
 
Obsługa spraw dotyczących statusu osoby bezrobotnej lub poszukującej pracy realizowana przez Wydział Rejestracji i Obsługi Cudzoziemców

Obsługa spraw dotyczących m.in.:
  1. zgłoszenia zmian w danych zawartych w karcie rejestracyjnej (adres, numer telefonu, stan cywilny itp.),
  2. zgłoszenia okoliczności powodujących utratę statusu osoby bezrobotnej i prawa do przyznanych świadczeń pieniężnych (np. podjęcie zatrudnienia, rozpoczęcie/wznowienie działalności gospodarczej, zmiana miejsca zamieszkania, otrzymanie świadczeń spoza MUP itp.),
  3. oświadczenie o braku gotowości do podjęcia zatrudnienia z powodu urodzenia dziecka,
  4. wniosku o objęcie ubezpieczeniem zdrowotnym członków rodziny,
  5. wniosku o wydanie zaświadczenia (w tym RP-7),
  6. dostarczenia lub zmiany numeru rachunku bankowego.
- odbywa się za pośrednictwem formularzy elektronicznych dostępnych na stronie praca.gov.pl
z kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym  albo poprzez osobiste dostarczenia dokumentów do Miejskiego Urzędu Pracy w Kielcach i złożenie ich w Biurze Obsługi Klienta  albo drogą pocztową bądź e-mailową (kancelaria@mupkielce.praca.gov.pl).

Dodatek aktywizacyjny

Wnioski o przyznanie i wypłatę dodatku aktywizacyjnego należy składać osobiście, pocztą tradycyjną lub za pomocą formularza elektronicznego dostępnego na stronie praca.gov.pl z kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym.
 
Informacje o publikacji dokumentu


Menu nawigacji