W związku ze zmienionym trybem funkcjonowania urzędu wynikającym z trwającego stanu epidemii oraz koniecznością wdrożenia i obsługi instrumentów stanowiących elementy Tarczy Antykryzysowej, uprzejmie informujemy, że kontakt telefoniczny z pracownikami MUP może być utrudniony. Zachęcamy do składania wniosków drogą elektroniczną, a niezbędne informacje na temat rozwiązań oferowanych pracodawcom w Tarczy Antykryzysowej znajdziecie Państwo zawsze na naszej stronie WWW.
Prosimy też zwracać uwagę na numery telefonów do pracowników udzielających informacji na temat Tarczy Antykryzysowej, które są podawane w komunikatach dotyczących poszczególnych form wsparcia zamieszczonych na stronie WWW Miejskiego Urzędu Pracy w Kielcach.
Szczegółowe opisy poszczególnych instrumentów pomocy zapisanych w Tarczy Antykryzysowej znajdziecie Państwo na wortalu Publicznych Służb Zatrudnienia (link), a zbiory pytań i odpowiedzi w specjalnym serwisie Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej (link).
Prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość. Naszym celem jest jak najszybsze dotarcie do Państwa z pomocą i ograniczanie rozprzestrzeniania epidemii. Ograniczeniu kontaktów służy m.in. telefoniczny kontakt ze strony pracowników urzędu z osobami zarejestrowanymi, które miały wyznaczony termin wizyty, dzięki czemu nie musza stawiać się w urzędzie, lub wyjaśnianie tą drogą nieścisłości w złożonych dokumentach. Z tego faktu wynika obciążenie linii telefonicznych MUP.
Powrót