Asset Publisher

Poddziałanie 8.5.3 RPO WŚ "Kierowca kategorii D zawód pilnie poszukiwany - etap II"


Miejski Urząd Pracy w Kielcach i Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacji Sp. z o.o.
realizują projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich
Kierowca kategorii D zawód pilnie poszukiwany - etap II"

Partner wiodący: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacji Sp. z o.o.
Partner: Gmina Miasto Kielce / Miejski Urząd Pracy w Kielcach

Okres realizacji:  01.10.2019 – 30.04.2022

Wartośc projektu: 1 034 837,30 zł   w tym dofinansowanie z UE:   898 437,30 zł


Celem głównym projektu jest lepsze dopasowanie systemu kształcenia i szkolenia do potrzeb rynku pracy, ułatwienie przechodzenia z etapu kształcenia do etapu zatrudnienia oraz wzmacnianie systemu kształcenia zawodowego i jego jakości poprzez organizację praktycznej nauki zawodu kierowca kategorii D. Cel ten wpisuje zostanie osiągnięty poprzez organizację kursu prawa jazdy kategorii D po B z kwalifikacją wstępną lub kwalifikacją wstępną przyspieszoną dla 74 osób (8kobiet i 66 mężczyzn) powyżej 21 roku życia z czego:
  • 21 % uczestników z orzeczonym stopniem niepełnosprawności - 16 osób (16 mężczyzn),
  • 51 % uczestników w wieku 50+ lub posiadających niskie kwalifikacje (wykształcenie gimnazjalne i niższe) - 38 osób (2 kobiety i 36 mężczyzn),
  • 8 osób pomiędzy 21 a 24 lata (1 kobieta i 7 mężczyzn)

W ramach projektu przewiduje się:
  • diagnozę predyspozycji zawodowych dla uczestników projektu,
  • badania lekarskie i psychologiczne dopuszczające do uczestnictwa w kursie prawa jazdy kategorii D po B
  • organizację kursu prawo jazdy kategorii D po B wraz z kwalifikacją wstępną lub kwalifikacją przyspieszoną dla 74 osób powyżej 21 roku życia zamieszkałych zgodnie z Kodeksem Cywilnym na terenie województwa świętokrzyskiego.
Kto może byc uczestnikiem?
  • 37 osób zarejestrowanych w Miejskim Urzędzie Pracy w Kielcach jako bezrobotne (rekrutacja MUP Kielce)
  • 37 innych osób zainteresowanych z własnej inicjatywy zdobyciem, uzupełnieniem lub podnoszeniem kompetencji lub kwalifikacji zawodowych zamieszkałych w woj. świętokrzyskim  które po zidentyfikowanej diagnozie rzeczywistych predyspozycji chcą podjąć szkolenie prawo jazdy kategorii D (rekrutacja w siedzibie MPK ul. Jagiellońska 92)
Szczegółowe informacje w biurach projektu w Kielcach:
Miejski Urząd Pracy
ul. Karola Szymanowskiego 6 pokój 57 (II piętro)
tel. 41 340 60 67

Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacji Sp. z o.o.
ul. Jagiellońska 92 (parter)
tel. 530 900 343


 
Projekt realizowany zgodnie z zasadą równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami
oraz z zasadą równości szans kobiet i mężczyzn
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aktualności:
2020.09.07
Lista osób zakwalifikowanych (III grupa):
imię nazwisko  - data urodzenia (rok.miesiąc.dzień) - płeć
R.S. 62.11.26 M
R.F 66.12.15 M
A.W. 84.11.16 K
P.W. 61.07.09 M
K.W.-N. 81.09.13 M
P.B 87.06.08 K
K.F. 65.12.15 M
S.T. 68.12.17 M
B.R. 67.04.21 M
M.W. 75.11.24 M
P.A. 80.01.23 M
B.B. 88.07.23 M
S.B. 94.08.10 M
P.B. 84.07.24 M
T.B. 90.07.18 M

2020.03.30
Przypominamy o rekrutacji na III grupę. Osoby zainteresowane udziałem w Projekcie zapraszamy do kontaktu telefonicznego pod nr tel. 340 60 67

2020.02.20
Przypominamy o rekrutacji na III grupę. Osoby zainteresowane udziałem w Projekcie informujemy, iż składanie formularzy zgłoszeniowych w pok. 15, 16, 32, 40, 41, 43A oraz w biurze projektu pok. 57

Poszukujemy osób bezrobotnych z mi.in. orzeczonym stopniem niepełnosprawności oraz w wieku 50+ lub posiadających niskie kwalifikacje (wykształcenie gimnazjalne i niższe).
Osoba powinna posiadać kat. B (kat. C wyklucza z uczestnictwa w projekcie)
.

2020.02.19
Lista osób zakwalifikowanych (II grupa):
imię nazwisko  - data urodzenia (rok.miesiąc.dzień) - płeć
A.S-K 69.12.04 K
A.K. 93.12.31 K
D.P 58.04.06 M
K.D. 78.02.01 K
M.B. 69.10.12 M
P.G. 64.09.16 M
R.F 66.12.15 M
R.O 85.01.19 M
S.P. 68.11.08 M
T.Z. 60.05.21 M
T.T. 67.11.18 M
U.S. 88.10.22 K
P.C. 74.06.19 M
G.A. 89.02.09 M

2020.01.17
Przypominamy o trwającej rekrutacji na II grupę. Osoby zainteresowane udziałem w Projekcie prosimy o składanie formularzy zgłoszeniowych w pok. 15, 16, 32, 40, 41, 43A oraz w biurze projektu pok. 57

Poszukujemy osób bezrobotnych z orzeczonym stopniem niepełnosprawności oraz w wieku 50+ lub posiadających niskie kwalifikacje (wykształcenie gimnazjalne i niższe). Osoba powinna posiadać kat. B (kat. C wyklucza z uczestnictwa w projekcie).

2019.11.15
Lista osób zakwalifikowanych (I grupa):
imię nazwisko  - data urodzenia (rok.miesiąc.dzień) - płeć
B.B 67.07.12 K
M.K. 84.11.06 K
D.F. 68.06.12 K
B.B. 64.10.22 K
D.N. 67.06.23 M
K.W. 86.07.25 M
P.G. 87.01.13 M
A.W. 74.09.26 M
J.M. 67.08.16 M
Z.K. 62.07.24 M
K.C. 94.08.03 M
P.J. 79.08.28 M

2019.10.16
Zachęcamy osoby zainteresowane udziałem w Projekcie do składania formularzy zgłoszeniowych w pok. 15, 16, 32, 40, 41, 43A oraz w biurze projektu pok. 57

 

Informacje o publikacji dokumentu

Aktualności

Program Erasmus dla Młodych Przedsiębiorców Ukraina

Program Erasmus dla Młodych Przedsiębiorców Ukraina to program wymiany stworzony przez Komisję Europejską, który daje przyszłym i początkującym przedsiębiorcom możliwość uczenia się od doświadczonych przedsiębiorców prowadzących małe firmy w innych państwach uczestniczących w programie.

Projekt jest skierowany do obywateli Ukrainy przybyłych do krajów UE po 24.02.2022 roku, którzy chcą założyć własny biznes lub są początkującymi przedsiębiorcami (mniej niż 3 lata doświadczenia w prowadzeniu działalności gospodarczej).

Wymiana doświadczeń odbywa się w ramach pobytów u doświadczonych przedsiębiorców, podczas których ukraińscy przyszli przedsiębiorcy będą mogli zdobyć umiejętności niezbędne do prowadzenia małej lub średniej firmy. Z kolei doświadczeni przedsiębiorcy, tzw. Hości zyskują nowe spojrzenie na swój biznes i możliwość współpracy z ukraińskimi partnerami lub poznania nowego rynku.

Pobyt jest częściowo dofinansowany ze środków Unii Europejskiej i trwa od 1 do 6 miesięcy (wysokość dofinansowania jest zależna od kraju, gdzie będzie odbywać się relacja – od 650 do 1200 euro miesięcznie).

Początkujący przedsiębiorcy pochodzenia ukraińskiego mogą:

  1. odbyć relację za granicą w czasie od 1 do 6 miesięcy
  2. albo odbyć relację w Polsce w czasie od 1 do 6 miesięcy

Do naszego punktu kontaktowego poszukujemy:

  • obywateli Ukrainy przybyłych do Polski po 24.02.2022 roku lub krótko przed tą datą, którzy chcą założyć własny biznes lub nie mają doświadczenia dłuższego niż 3 lata w prowadzeniu przedsiębiorstwa. Osoby te będą mogły odbyć relację albo poza granicami Polski albo w Polsce. Założenie lub dalsze prowadzenie działalności gospodarczej nie jest wymagane po zakończeniu relacji w ramach programu.
  • oraz doświadczonych przedsiębiorców (powyżej 3 lat doświadczenia w prowadzeniu przedsiębiorstwa), którzy chcieliby zostać mentorami Młodych Przedsiębiorców z Ukrainy

Więc o programie można również przeczytać na stronach programu:

- https://www.erasmus-entrepreneurs.eu/ - główna strona Komisji Europejskiej

- https://ppnt.poznan.pl/oferta/dla-przyszlych-przedsiebiorcow/kreowanie-kariery/erasmus-dla-mlodych-przedsiebiorcow-ukraina/ - strona programu na stronie PPNT

 


Książka telefoniczna

Wykaz numerów telefonów w Miejskim Urzędzie Pracy w Kielcach

Nr pok. Stanowisko/Obsługa Imię i Nazwisko Nr telefonu
70 Dyrektor Artur Kudzia 41-340-60-72
72 Z-ca Dyrektora ds.Rejestracji i Cudzoziemców Marek Hadała 41-340-60-70
28 Z-ca Dyrektora ds.Rynku Pracy Agnieszka Satro 41-340-60-91
71 Sekretariat  Małgorzata Majcherczyk fax 41-340-60-80
41-340-60-71
68 Kancelaria Anna Grzybowska 41-340-60-44
Wioleta Szumska
  Biuro Obsługi Klienta Renata Banasik 41-340-60-55
41-340-60-56

Wydział Organizacyjny

Nr pok. Stanowisko/Obsługa Imię i Nazwisko Nr telefonu
96 Kierownik Wydziału Cezary Kupis 41-340-60-93
97 Zarządzenia Jolanta Maciejec 41-340-60-81
45 Informatyka Marcin Kotula 41-340-60-45
46 Informatyka - Poligrafia  Paweł Kowalczyk 41-340-60-46
103 Administracja Agnieszka Ruszczak 41-340-60-22
Wojciech Kózka
Artur Salwa
99 Zamówienia Publiczne Sławomir Kott 41-340-60-31
23 Archiwum Wiktor Kuśmierz 41-340-60-86
Agnieszka Żelazna
35 Promocja Zbigniew Brzeziński 41-340-60-27
Karolina Cygan-Bogusz
  Pracownicy obsługi

Portiernia
Mirosław Paszkowski 41-340-60-10  
Jarosław Rybka  41-340-60-22
  41-340-60-75

 

Wydział Organizacyjny
Referat Kadr i Szkoleń

Nr pok. Stanowisko/Obsługa Imię i Nazwisko Nr telefonu
102 Kierownik Referatu Agnieszka Gębska 41-340-60-32
101 Kadry  Anna Obara 41-340-60-78
Ilona Rozpara

Wydział Finansowo-Księgowy

Nr pok. Stanowisko/Obsługa Imię i Nazwisko Nr telefonu
21 Główny Księgowy Renata Paszkowska 41-340-60-35
19 Z-ca Głównego Księgowego Magdalena Mazur 41-340-60-37
 
20 Fundusz Pracy Agnieszka Bandura 41-340-60-36
Anna Jamrożek
Agnieszka Brzozowska
20A Windykacja 41-340-60-89
Monika Zawłocka
22 Budżet Dorota Wachecka 41-340-60-34
Paulina Hampel
Martyna Łakomiec


Wydział Rejestracji i Obsługi Cudzoziemców

Nr pok. Stanowisko/Obsługa Imię i Nazwisko Nr telefonu
14 Kierownik Wydziału  Izabela Paszowska  41-340-60-42
Stan. 1     41-340-60-01
Stan. 2     41-340-60-02
Stan. 3 Obsługa osób bezrobotnych  G, R Anita Bielecka 41-340-60-03
Stan. 4 Obsługa osób bezrobotnych  J, N, Z Wiktoria Walas 41-340-60-04
Stan. 5 Obsługa osób bezrobotnych  H, P, Ś, Q Martyna Pater 41-340-60-05
Stan. 6 Obsługa osób bezrobotnych  A, L, W Sylwia Wójcik  41-340-60-06
Stan. 7 Obsługa osób bezrobotnych  Ka - Kp, X Anna Kamińska 41-340-60-07
Stan. 8 Obsługa osób bezrobotnych  Ć, Kr - Kź, Ł, T, Y Joanna Sideł 41-340-60-08
Stan. 9 Obsługa osób bezrobotnych  C, D, E, F, U, V Luiza Kazimierczak 41-340-60-09
Stan.10 Obsługa osób bezrobotnych  B, I, Sz Tomasz Szumski 41-340-60-21
Stan.11 Obsługa osób bezrobotnych  S Ewa Gągorowska 41 340-60-12
Stan.12 Obsługa osób bezrobotnych  M, O, Ż, Ź Magda Nawara 41-340-60-54
12 RP-7 Beata Stefańska 41-340-60-84
Aneta Cierpiał-Tarasienko
13 Specjalista ds. Ewidencji i Świadczeń Elżbieta Bednarek 41-340-60-13
65 Zatrudnienie Cudzoziemców Monika Stawiarska 41-340-60-39
66 Zatrudnienie Cudzoziemców Joanna Pańczyk - Wesoła 41-340-60-65

Radca Prawny

Nr pok. Stanowisko/Obsługa Imię i Nazwisko Nr telefonu
98 Radca Prawny  Agnieszka Rybińska - Radosz 41-340-60-79

Samodzielne Stanowisko ds. BHP

Nr pok. Stanowisko/Obsługa Imię i Nazwisko Nr telefonu
101 BHP Ilona Rozpara 41-340-60-78

Wydział Kontroli, Skarg i Odwołań

Nr pok. Stanowisko/Obsługa Imię i Nazwisko Nr telefonu
27 Kierownik Wydziału Tomasz Czajkowski 41-340-60-14
17 Kontrole wewnętrzne, Odwołania, Skargi, Wnioski Małgorzata Zagródka 41-340-60-17
Karolina Sitek-Gębska
24 Kontrole zewnetrzne -  monitoring umów Anna Kowalska 41-340-60-50
Kontrole wewnętrzne Paulina Gołąb
25 Kontrole zewnetrzne -  monitoring umów Ewelina Figura 41-340-60-64
Aneta Grzegolec

Samodzielne Stanowisko ds. Ochrony Danych Osobowych

Nr pok. Stanowisko/Obsługa Imię i Nazwisko Nr telefonu
100 Inspektor Ochrony Danych Katarzyna Wasilewska 41-340-60-11

CENTRUM AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ

CAZ - Wydział Pośrednictwa Pracy i Poradnictwa Zawodowego

Nr pok. Stanowisko/Obsługa Imię i Nazwisko Nr telefonu
31 Kierownik Wydziału Monika Snopek 41-340-60-68
15 Doradca zawodowy  Edyta Hińcza 41-340-60-15
Przemysława Nowak
16 Doradca zawodowy  Barbara Milik 41 340-60-16
Magdalena Bartosz
18 Pośrednik pracy Osoby niepełnosprawne  A - Ź Agnieszka Hucał 41-340-60-18
Katarzyna Kończak
32 Pośrednik pracy D, E, F, U, P Elżbieta Kłodawska 41-340-60-40
Magdalena Nocoń
Anna Arciszewska
36 Pośrednik pracy G, H, Q, W, Ż, EURES 41-340-60-94
Anna Zając 
37 Pośrednik pracy Kr-Kż, L, Ł, Z Piotr Dąbek 41-340-60-57
Katarzyna Szejna
38 Pośrednik pracy A, C, Ć, F, I, Ka, O, Ś, Ź Katarzyna Siemieniuch 41-340-60-38
Agnieszka Werpachowska
39 Pośrednik pracy M, N, R, X, V Renata Pawłowska 41-340-60-69
Anna Żebrowska-Jabłonka
40 Doradca Zawodowy Anita Rupala 41-340-60-20
Małgorzata Boksa 
41 Doradca Zawodowy   Edyta Pawlik-Matla  41-340-60-52
Anna Sołtys
42 Pośrednik pracy S, Ś Agnieszka Czuba 41-340-60-33
Katarzyna Niebudek
48 Pośrednik pracy B, J, O, T Sylwia Miętka 41-340-60-48
Izabela Jaśkowska

CAZ - Referat ds. Wspierania Przedsiębiorczości i Obsługi Pracodawców

Nr pok. Stanowisko/Obsługa Imię i Nazwisko
Nr Telefonu
47 p.o. Kierownik Referatu Agnieszka Zarychta 41-340-60-47
34 Pośrednik pracy, obsługa pracodawców Paweł Głowacki 41-340-60-96
43 Pośrednik pracy, obsługa pracodawców Małgorzata Baran 41-340-60-25
Anna Pawlina-Komorowska
43A Pośrednik pracy, obsługa pracodawców Anna Czekaj 41-340-60-49
Ewelina Waluśkiewicz

 

CAZ - Wydział Usług, Instrumentów Rynku Pracy i Projektów

Nr pok. Stanowisko/Obsługa Imię i Nazwisko Nr telefonu
62 p.o. Kierownik Referatu Aneta Walczyńska 41-340-60-62
50   Małgorzata Sikora 41-340-60-51
58 Bony stażowe, Staże, Przygotowanie zawodowe dorosłych, Finansowanie kosztów zakwaterowania w miejscu pracy, Refundacja kosztów opieki nad dzieckiem lub dziećmi do lat 7, Przyznawanie stypendium za okres nauki, Finansowanie kosztów przejazdu, Prace społeczno użyteczne Agnieszka Haba 41-340-60-28
Małgorzata Zacharz
59 Bony stażowe, Staże, Przygotowanie zawodowe dorosłych, Finansowanie kosztów zakwaterowania w miejscu pracy, Refundacja kosztów opieki nad dzieckiem lub dziećmi do lat 7, Przyznawanie stypendium za okres nauki, Finansowanie kosztów przejazdu  Kamila Szczepanik-Żak 41-340-60-23
60 Bony stażowe, Staże, Przygotowanie zawodowe dorosłych, Finansowanie kosztów zakwaterowania w miejscu pracy, Refundacja kosztów opieki nad dzieckiem lub dziećmi do lat 7, Przyznawanie stypendium za okres nauki, Finansowanie kosztów przejazdu, Sebastian Sosnowski 41-340-60-66
55 Dofinansowanie rozpoczęcia działalności gospodarczej, Refundacja kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy, Grant na telepracę, Tworzenie i przystępowanie do spółdzielni socjalnych, Świadczenia aktywizacyjne przyznawane pracodawcy, Monitoring pożyczek na tworzenie stanowiska pracy, Refundacja kosztów wyposażenia nowo tworzonych Akademickich Biur Karier.  Edyta Trójniak 41-340-60-41
Karolina Różyc
57 Dofinansowanie rozpoczęcia działalności gospodarczej, Refundacja kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy, Grant na telepracę, Tworzenie i przystępowanie do spółdzielni socjalnych, Świadczenia aktywizacyjne przyznawane pracodawcy, Monitoring pożyczek na tworzenie stanowiska pracy, Refundacja kosztów wyposażenia nowo tworzonych Akademickich Biur Karier.  Kamila Mojecka 41-340-60-43
Pomoc publiczna, Sprawozdawczość, Zaangażowanie środków, PFRON, Korespondencja Referatu
56 Dofinansowanie rozpoczęcia działalności gospodarczej, Refundacja kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy, Grant na telepracę, Tworzenie i przystępowanie do spółdzielni socjalnych, Świadczenia aktywizacyjne przyznawane pracodawcy, Monitoring pożyczek na tworzenie stanowiska pracy, Refundacja kosztów wyposażenia nowo tworzonych Akademickich Biur Karier.  Aneta Kozłowska 41-340-60-97
Jolanta Dąbrowska
61 Projekty Daria Duda 41-340-60-67
61A Projekty Marta Majchrzyk 41-340-60-82
63 Prace interwencyjne Roboty publiczne, Bony na zasiedlenie,Bony zatrudnieniowe, Jednorazowa refundacja kosztów poniesionych z tytułu opłaconych składek na ubezpieczenie społeczne w związku z zatrudnieniem skierowanego bezrobotnego, Refundacja pracodawcy kosztów poniesionych na składki na ubezpieczenie społeczne należne od pracodawcy za skierowanych do pracy bezrobotnych do 30 roku życia, Dofinansowanie wynagrodzeń za zatrudnienie skierowanego bezrobotnego, który ukończył 50 rok życia, Zwrot składek na ubezpieczenie społeczne (art.12 ustawy o spółdzielniach socjalnych).  Oskar Midak 41-340-60-24
 Agnieszka Goraj-Pająk
64 Prace interwencyjne Roboty publiczne, Bony na zasiedlenie, Bony zatrudnieniowe, Jednorazowa refundacja kosztów poniesionych z tytułu opłaconych składek na ubezpieczenie społeczne w związku z zatrudnieniem skierowanego bezrobotnego, Refundacja pracodawcy kosztów poniesionych na składki na ubezpieczenie społeczne należne od pracodawcy za skierowanych do pracy bezrobotnych do 30 roku życia, Dofinansowanie wynagrodzeń za zatrudnienie skierowanego bezrobotnego, który ukończył 50 rok życia, Zwrot składek na ubezpieczenie społeczne (art.12 ustawy o spółdzielniach socjalnych). Tomasz Błoński 41-340-60-77

CAZ - Referat Szkoleń i Rozwoju Zawodowego

Nr pok. Stanowisko/Obsługa Imię i Nazwisko Nr telefonu
49 Kierownik Referatu Łukasz Pindral 41-340-60-76
53 Szkolenia - kursy Monika Mogielska
41-340-60-26
54 Szkolenia - kursy Magdalena Gogół-Chmiel 41-340-60-19
Kamila Nowińska

Krajowy Fundusz Szkoleniowy

Załączniki

Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu sie o pomoc de minimis
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu sie o pomoc de minimis.pdf 277 KB
MPiPS Broszura KFS
MPiPS Broszura KFS.pdf 759 KB
Wyjaśnienia MPiPS dot finansowania ze środków KFS kosztów przejazdu zakwaterowania i wyżywienia
Wyjaśnienia MPiPS dot finansowania ze środków KFS kosztów przejazdu zakwaterowania i wyżywienia.pdf 163 KB
Formularz pomocy de minimis w rolnictwie lub rybołóstwie
Formularz pomocy de minimis w rolnictwie lub rybołóstwie.pdf 569 KB
Protokół z negocjcacji 2024
Protokół z negocjcacji 2024.docx 79 KB
Karta oceny merytorycznej wniosku KFS 2025
Karta oceny merytorycznej wniosku KFS 2025.pdf 273 KB
Karta oceny formalnej wniosku KFS 2025
Karta oceny formalnej wniosku KFS 2025.pdf 269 KB
WNIOSEK KFS 2025
WNIOSEK KFS 2025.docx 332 KB
ZASADY PRZYZNAWANIA ŚRODKÓW z KFS na 2025
ZASADY PRZYZNAWANIA ŚRODKÓW z KFS na 2025.pdf 309 KB
Priorytety 2025
Priorytety 2025.pdf 135 KB

Komunikat o zakończeniu naboru wniosków o finansowanie kosztów studiów podyplomowych.

Dyrektor Miejskiego Urzędu Pracy w Kielcach informuje, iż z dniem 30.01.2025 r. zostanie zakończony nabór wniosków o finansowanie kosztów studiów podyplomowych.

Powyższa decyzja wynika z faktu wyczerpania limitu środków Funduszu Pracy przeznaczonych na ten cel w bieżącym roku.


Nabór wniosków o przyznanie środków z Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS)

Dyrektor Miejskiego Urzędu Pracy w Kielcach ogłasza  nabór wniosków o przyznanie środków z Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS) na kształcenie ustawiczne pracodawcy i pracowników na następujących zasadach:

  1. Kwota środków KFS, jaka może być rozdysponowana w ramach niniejszego naboru, wynosi 2 287 536,00 zł. Wszystkie zaplanowane we wniosku działania muszą rozpocząć się w 2025 r. (po podpisaniu umowy z MUP) i wydatki przewidziane do dofinansowania z KFS muszą być poniesione w 2025 roku.
  2. Wnioski będą przyjmowane od 10.02.2025 r. do 14.02.2025 r. Przez datę złożenia wniosku uznaje się datę jego wpływu do Miejskiego Urzędu Pracy w Kielcach ul. Szymanowskiego 6, 26-361 Kielce, lub na skrzynkę e-mail: kancelaria@mupkielce.praca.gov.pl (wniosek musi posiadać bezpieczny podpis elektroniczny weryfikowany za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu
    z zachowaniem zasad przewidzianych w przepisach o podpisie elektronicznym). Wniosek złożony w formie papierowej musi być opatrzony podpisem złożonym na wniosku oraz wszystkich załącznikach przez osobę umocowaną do reprezentowania pracodawcy. Termin naboru może zostać przedłużony na podstawie dodatkowego komunikatu ogłoszonego przez Dyrektora.
  3. Środki KFS mogą zostać przeznaczone na finansowanie działań, związanych z kształceniem ustawicznym pracowników i pracodawcy, zgodnych z ustalonymi priorytetami na rok 2025.

            Priorytety wydatkowania Krajowego Funduszu Szkoleniowego w roku 2025

Limit podstawowy tzw. Pula Ministra:

  1. Wsparcie rozwoju umiejętności i kwalifikacji w zawodach określonych jako deficytowe na danym terenie tj. w powiecie lub w województwie.

Przy ocenie wniosków Miejski Urząd Pracy w Kielcach pod uwagę będzie brał Barometr Zawodów 2025 dla miasta Kielce.

  1. Wsparcie rozwoju umiejętności i kwalifikacji w związku z zastosowaniem w firmach nowych procesów, technologii i narzędzi pracy.
  2. Wsparcie kształcenia ustawicznego pracodawców i ich pracowników zgodnie z potrzebami szkoleniowymi, które pojawiły się na terenach dotkniętych przez powódź we wrześniu 2024 roku.
  3. Poprawa zarządzania i komunikacji w firmie w oparciu o zasady przeciwdziałania dyskryminacji i mobbingowi, rozwoju dialogu społecznego, partycypacji pracowniczej i wspierania integracji w miejscu pracy.
  4. Promowanie i wspieranie zdrowia psychicznego oraz tworzenie przyjaznych środowisk pracy poprzez m.in. szkolenia z zakresu zarządzania wiekiem, radzenia sobie ze stresem, pozytywnej psychologii, dobrostanu psychicznego oraz budowania zdrowej i różnorodnej kultury organizacyjnej.
  5. Wsparcie cudzoziemców, w szczególności w zakresie zdobywania wiedzy na temat polskiego prawa pracy i integracji tych osób na rynku pracy.
  6. Wsparcie rozwoju umiejętności i kwalifikacji niezbędnych w sektorze usług zdrowotnych i opiekuńczych.
  7. Rozwój umiejętności cyfrowych.
  8. Wsparcie rozwoju umiejętności związanych z transformacją energetyczną.

Środki będą przyznawane zgodnie z Zasadami przyznawania środków z Krajowego Funduszu Szkoleniowego obowiązującymi w Miejskim Urzędzie Pracy w Kielcach.

Dodatkowe informacje na temat Krajowego Funduszu Szkoleniowego można uzyskać
w siedzibie Miejskiego Urzędu Pracy w Kielcach pok. 53, 54, 49, tel. 41 340 60 19/26/76


Dokumenty do pobrania dostępne pod linkiem: 

https://mupkielce.praca.gov.pl/-/3632682-krajowy-fundusz-szkoleniowy


Informacje o publikacji dokumentu

Menu Display