Pracodawcy poszukujący pracowników mogą wykorzystać usługę elektronicznego zgłaszania ofert pracy on-line bez konieczności wizyty w urzędzie pracy. Usługa ta jest bezpłatna, a jej istotną zaletą jest dostępność w dogodnym czasie i miejscu. Oferta pracy zgłoszona w ten sposób zostanie automatycznie przesłana do naszego systemu. Rozpoczęcie wpisywania zgłoszenia można zacząć na stronie: www.praca.gov.pl
Przed wprowadzeniem danych należy wskazać Miejski Urząd Pracy w Kielcach jako adresata wniosku. Formularz w intuicyjny sposób pomoże szybko i prawidłowo wypełnić wymagane pola.
Szczegółowa instrukcja: https://www.praca.gov.pl/eurzad/pomoc/index.html?wne0010.html
Zgłaszając ofertę pracy w powyższy sposób należy ją podpisać:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub
- podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP.
Profil zaufany jest bezpłatną alternatywą kwalifikowanego podpisu elektronicznego i umożliwia załatwianie wielu spraw urzędowych w takiej formie. Założenie i korzystanie z niego jest proste, np. poprzez dostęp do bankowości internetowej. Szczegóły związane z założeniem profilu zaufanego można znaleźć na stronach obywatel.gov.pl lub www.pz.gov.pl .
Serdecznie zachęcamy wszystkich pracodawców do zgłaszania ofert pracy tą drogą!